Go Back   gprime.net boards > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.20 seconds.
Search: Posts Made By: gabrielwhist
Forum: general ramblings 08-17-2008, 07:02 AM
Replies: 44
Views: 6,906
Posted By gabrielwhist
Apology

Alright, well, it seems like most people don't want me here, so, I'm out. I'd just like to apologize to everyone here, except the cock sucking douche bag Zetex, for being an asshole. Lifes rough and...
Forum: general ramblings 08-17-2008, 06:34 AM
Replies: 37
Views: 3,560
Posted By gabrielwhist
Thats a bonus? Zetex is a cum licking twat, he...

Thats a bonus? Zetex is a cum licking twat, he deserves any bashing he recieves.
Forum: general ramblings 08-17-2008, 06:32 AM
Replies: 10
Views: 1,909
Posted By gabrielwhist
I voted yes. But if I get banned, I say Zetex...

I voted yes. But if I get banned, I say Zetex goes too, cause he is far worse than me.
Forum: general ramblings 08-16-2008, 09:18 AM
Replies: 39
Views: 4,266
Posted By gabrielwhist
Agreed.

Agreed.
Forum: Useless crap 08-16-2008, 05:32 AM
Replies: 23
Views: 4,434
Posted By gabrielwhist
LOL. Sounds like you speak from experience, which...

LOL. Sounds like you speak from experience, which makes it even more LOL.
Forum: Useless crap 08-16-2008, 04:53 AM
Replies: 25
Views: 9,010
Posted By gabrielwhist
Worth the two day temp ban? Yes. Classic style. ...

Worth the two day temp ban? Yes. Classic style.

http://img.qj.net/uploads/articles_module/93231/FacePalm_qjgenth.jpg
Forum: general ramblings 08-16-2008, 04:51 AM
Replies: 65
Views: 10,995
Posted By gabrielwhist
And we give a shit about this or your opinion or...

And we give a shit about this or your opinion or your life in general because?
Forum: general ramblings 08-16-2008, 03:12 AM
Replies: 39
Views: 4,266
Posted By gabrielwhist
Than his? I don't know, its hard to be 100%...

Than his? I don't know, its hard to be 100%...
Forum: general ramblings 08-16-2008, 01:52 AM
Replies: 39
Views: 4,266
Posted By gabrielwhist
And if I wanted to I could find countless times...

And if I wanted to I could find countless times where you've been more of an asshole than me with less of a reason. Whats your point? And what does you posting more have to do with me?
Forum: general ramblings 08-16-2008, 12:21 AM
Replies: 39
Views: 4,266
Posted By gabrielwhist
Protip: Zetex is gprime's angry troll

Protip: Zetex is gprime's angry troll
Forum: frontpage news 08-16-2008, 12:20 AM
Replies: 13
Views: 5,092
Posted By gabrielwhist
Need I explain more as to what I was replying to?...

Need I explain more as to what I was replying to?


0_o What, I'm gonna punch your ass? Fuck your ass? How can you replace kick your ass?
Forum: general ramblings 08-16-2008, 12:17 AM
Replies: 39
Views: 4,266
Posted By gabrielwhist
It was when I first got here. And it still was...

It was when I first got here. And it still was largely like that until, I don't know, several months ago.
Forum: general ramblings 08-16-2008, 12:16 AM
Replies: 4,418
Views: 706,587
Posted By gabrielwhist
Yeah, well have fun with the emo fags at NDP. Let...

Yeah, well have fun with the emo fags at NDP. Let me know when you all decide to commit mass suicide in honor of some piece of shit emo singe. I want to record it on Tivo.
Forum: general ramblings 08-16-2008, 12:13 AM
Replies: 39
Views: 4,266
Posted By gabrielwhist
I miss the way g-prime used to be. Where we...

I miss the way g-prime used to be. Where we didn't care about rules and regulations, where you could scream "FUCK YOU, YOU COCK GOBBLING, SHIT FILLED, MOTHER FUCKING, THUNDER CUNT!" at the top of...
Forum: general ramblings 08-16-2008, 12:10 AM
Replies: 37
Views: 3,560
Posted By gabrielwhist
That'd be because the opinions we rip on you for...

That'd be because the opinions we rip on you for is your god awful choice in music and love for the god forsaken piece of shit emo rock.


Hahahahahahahahahahahahah! You look like such a groupie!
Forum: frontpage news 08-15-2008, 03:17 PM
Replies: 13
Views: 5,092
Posted By gabrielwhist
You're smart Poopy.

You're smart Poopy.
Forum: general ramblings 08-15-2008, 03:16 PM
Replies: 39
Views: 4,266
Posted By gabrielwhist
Depends on the offense to me man. Facepalm? 2...

Depends on the offense to me man. Facepalm? 2 days max. Insanely mean and deragatory words? A week max. Porn? Depends on the type. Goatse and other gross ass shock porn = perma ban, hot porn = no ban...
Forum: general ramblings 08-15-2008, 03:14 PM
Replies: 126
Views: 11,158
Posted By gabrielwhist
You know what else is hypocritical? Loving to get...

You know what else is hypocritical? Loving to get your dick sucked by hating to suck dick. We all do it anyways, so fuck you.
Forum: general ramblings 08-15-2008, 03:11 PM
Replies: 4,418
Views: 706,587
Posted By gabrielwhist
Markers are awesome. Full body color, none of...

Markers are awesome. Full body color, none of that weak ass shit you get from colored pencils. Markers are manly, bold, fulla energy. Colored pencils are like the gay little artsy fartsy bitches who...
Forum: Useless crap 08-15-2008, 03:09 PM
Replies: 30
Views: 6,146
Posted By gabrielwhist
What'd Dudeo do?

What'd Dudeo do?
Forum: frontpage news 08-15-2008, 03:58 AM
Replies: 13
Views: 5,092
Posted By gabrielwhist
That 70s show was not made in the 70s buddy.

That 70s show was not made in the 70s buddy.
Forum: TV/Movies 08-15-2008, 03:58 AM
Replies: 125
Views: 18,024
Posted By gabrielwhist
Seven, I for one never had a problem with your...

Seven, I for one never had a problem with your mouth, until you opened it. Shut the fuck up.

Ryu: abstraction: a concept or idea not associated with any specific instance, hence the dead baby...
Forum: Music 08-15-2008, 03:52 AM
Replies: 18
Views: 5,611
Posted By gabrielwhist
I didn't think it was possible to sound worse...

I didn't think it was possible to sound worse than the original version... Apparently I was wrong.
Forum: general ramblings 08-15-2008, 03:50 AM
Replies: 10
Views: 1,832
Posted By gabrielwhist
I wouldn't know, I didn't post the add.

I wouldn't know, I didn't post the add.
Forum: general ramblings 08-15-2008, 03:49 AM
Replies: 126
Views: 11,158
Posted By gabrielwhist
I'm not getting back into this with another...

I'm not getting back into this with another retard. I will ask this though; Are you sure you're a lesbian? Cause you seem like a real cock sucking cunt to me.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 04:44 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.2
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2005-2007 Gprime.Net